Sklep

Częste pytania

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@pstryksmyk.pl lub telefonicznie: 577946999
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt – skontaktuj się z nami drogą email: sklep@pstryksmyk.pl lub telefonicznie: 577946999

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z potwierdzeniem zamówienia.  Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Jeżeli zależy Ci na czasie wybierz płatność natychmiastową lub pobranie. Tradycyjny przelew znaczenie wydłuża czas  realizacji, ponieważ musimy czekać aż wpłata zostanie zaksięgowana w banku. Przy płatnościach przez systemy internetowe np. PayU wpłata jest u nas natychmiast.

Każde zamówienie realizujemy natychmiast, wskazane jest w czasie realizacji 24h. Jeśli jednak dokonasz zakupu do 12.00 i nie jest to produkt personalizowany, przysyłka na pewno wyjdzie od nas jeszcze tego samego dnia. Jeżeli zależy Ci na czasie i masz jakieś specjalne życzenie, zadzwoń do nas – przy realizacji pracują mili ludzie i z pewnością będą chcieli pomóc. 🙂

Z doświadczenia wiemy, że przesyłki kurierskie jak i paczkomaty są zazwyczaj już następnego dnia od nadania u Zamawiającego. Więc jest duża szansa, że nawet paczkomat, który ma margines 2 dni na dostawę będzie tak samo szybko jak i kurier 😉

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Zobacz szczegóły

  • firma kurierska DPD lub InPost,
  • paczkomaty InPost
  • odbiór osobisty

Zobacz szczegóły

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

Zobacz szczegóły

  • płatność elektroniczna (przelew on-line),
  • płatność za pobraniem,
  • przelew na konto bankowe ( wydłuża czas realizacji zamówienia)

Czasem zdarza się, że nie udało Ci się dokończyć płatności internetowej. Spokojnie, wejdź w maila potwierdzającego złożenie zamówienia. Tam masz opisane co zrobić, żeby ponowić płatność. Możesz też w takiej sytuacji wykonać tradycyjny przelew.

Jeżeli zależy Ci na czasie realizacji wyślij do nas potwierdzenie przelewu na adres: zamowienia@pstryksmyk.pl lub sklep@pstryksmyk.pl

Zobacz szczegóły

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Krynoliny 16 , 03-699 Warszawa, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja “Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 577946999.

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 577946999.

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji wynosi 1 rok. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), lub mailowe potwierdzenie zamówienia.

Zobacz szczegóły

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 577946999.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Sprawdzamy każdy produkt przed wysyłką, pamiętaj tylko, że jesteśmy ludźmi i mogliśmy coś przeoczyć. Chętnie pomożemy i wyjaśnimy sprawę, tak żebyś otrzymał taki produkt na jakim Ci zależało 🙂

Zobacz szczegóły

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Zobacz szczegóły