Przewodnik po procesie zakupowym w sklepie Pstryk Smyk

Kocyk foto "Eukaliptus"- MAŁY

Zakupy w sklepie internetowym Pstryk Smyk z artykułami dla niemowląt są szybkie i wygodne. Znajdziesz u nas szeroki wybór akcesoriów dla najmłodszych, począwszy od bestsellerowych worko-mat, poprzez foto kocyki do zdjęć, foto maty, foto prześcieradła, ochraniacze do łóżeczka, poduszki dekoracyjne i poduszki niemowlaka, po miarki wzrostu czy dodatki z drewna. W poniższym tekście omawiamy proces dokonywania zamówień krok po kroku. Wyjaśniamy również, w jaki sposób można zwrócić lub zareklamować produkty. Przeczytaj, aby dowiedzieć się, jak nie płacić za dostawę, jakie korzyści daje rejestracja konta klienta i wiele więcej. Życzymy przyjemnej lektury i udanych zakupów!

Poduszki Niemowlaka

Jak kupować?

Aby znaleźć interesujący Cię produkt, przeglądaj listę kategorii, np. foto maty lub skorzystaj z wyszukiwarki. Każdy artykuł posiada szczegółowy opis, który pomoże Ci w podjęciu decyzji. W przypadku niektórych akcesoriów, takich jak, chociażby miarki wzrostu, dostępna jest opcja personalizacji, czyli nadrukowania imienia i daty urodzenia maluszka. Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, dodaj go do koszyka. Postępuj tak z każdym wybranym artykułem, a następnie przejdź do koszyka.

Kompletowanie zamówienia

Zobaczysz tam wybrane produkty oraz ich ilość. Kliknij ikonę plusa, aby dodać więcej tych samych artykułów. Jeśli chcesz usunąć niepotrzebną zawartość koszyka, kliknij ikonę minusa. Następnie wybierz preferowaną formę dostawy i metodę płatności. Jeśli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go, aby otrzymać zniżkę. Potwierdź swoje wybory, klikając „zamawiam”.

Zakupy z lub bez rejestracji

Jeśli masz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania. Jeśli nie, wybierz opcję „zarejestruj się” lub „złóż zamówienie” bez rejestracji. Rejestracja daje wiele korzyści, takich jak podgląd statusu zamówień, historia zakupów, brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach oraz możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.

Dane wysyłki

Wprowadź swoje imię, nazwisko oraz informacje teleadresowe. Jeśli chcesz wysłać zamówienie na inny adres, np. do biura, zaznacz opcję „inny adres wysyłki” i podaj odpowiednie dane. Dodatkowe informacje dotyczące realizacji zamówienia możesz umieścić w polu „uwagi”. Jeśli zależy Ci na zminimalizowaniu śmieci, poproś o użycie opakowania z recyklingu. Sprawdź kompletność podanych informacji, klikając „Podsumowanie”. Kliknięcie „Złóż zamówienie” oznacza potwierdzenie zakupu. Na swojej skrzynce e-mail znajdziesz wiadomość dotyczącą zamówienia.

Prześcieradło “Dżungla”

Koszt i forma wysyłki

Miej na uwadze, że termin otrzymania paczki to termin wysyłki plus czas dostawy, który zależy od wybranej formy dostawy. Koszt dostawy poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy oraz metody płatności. Aby nie ponosić kosztów związanych z wysyłką, dokonaj zakupów o minimalnej wartości 250 złotych. Uwaga: worko-mata zawsze wysyłana jest bez doliczania dodatkowych kosztów.

Dostępne formy płatności

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Płatność elektroniczna (PayU): Najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty. System PayU obsługuje transakcje kartami płatniczymi oraz ePrzelewami.
  • Przelew tradycyjny: Płatność na wskazany numer rachunku bankowego, który znajdziesz w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.
  • Pobranie: Płatność gotówką przy odbiorze (kurierowi, w paczkomacie). Ta metoda wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia.

Po złożeniu zamówienia masz 10 dni kalendarzowych na jego opłacenie. Jeśli tego nie zrobisz, Twoje zamówienie zostanie anulowane.

Forma dostawy

Zamówienia złożone do godz. 12.00 nadamy jeszcze tego samego dnia. Firma kurierska zazwyczaj dostarcza zamówienie w 1 dzień roboczy. Paczkomat i Orlen Paczka dostarczają przesyłki następnego dnia, czasem mogą to być 2 dni. Pocztex nadamy tego samego dnia, ale czas dostawy może być różny.

Foto mata “Leśna polanka”

Reklamacje i zwroty

Gwarancja

Cały nasz asortyment objęty jest gwarancją producenta. Okres obowiązywania gwarancji wynosi 1 rok. W razie wykrycia wady skontaktuj się z nami, a postaramy się rozwiązać problem. Aby usprawnić proces, zachowaj dowód zakupu (paragon lub fakturę).

Reklamacje

Przed odbiorem przesyłki sprawdź, czy nie jest uszkodzona. W razie stwierdzenia uszkodzeń skontaktuj się z nami. Przy odbiorze przesyłki sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę reklamacji. Jeśli produkt ma wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, skontaktuj się z nami e-mailowo lub telefonicznie.

Odeślij produkt wraz z pisemnym oświadczeniem zawierającym powody reklamacji. Otrzymasz odpowiedź w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. W ciągu 24 godzin od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez naprawę, wymianę produktu lub zwrot pieniędzy. W przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy produkt na nasz koszt.

Zwrot produktów

Masz prawo zwrócić produkt bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówienia. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru bez śladów użytkowania – np. karty do zdjęć niemowlaka nie mogą być zapisane. Prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny dotyczy jedynie osób fizycznych – jeśli zakupy były dokonane na firmę, wówczas nie masz takiej możliwości. Ponadto zwrotowi bez podania przyczyny nie podlegają produkty personalizowane.

Odeślij produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z całą zawartością. Dołącz pisemne oświadczenie z chęcią zwrotu (formularz do wydrukowania znajdziesz na naszej stronie) oraz numer konta do zwrotu pieniędzy. Sprawdzimy stan produktu w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu prześlemy informację e-mail i zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 7 dni roboczych. W razie odrzucenia zwrotu poinformujemy Cię e-mailowo i odeślemy produkt na nasz koszt.

Foto karty pierwszego roku – żółte

Kupuj szybko i wygodnie

Mamy nadzieję, że powyższy przewodnik odpowiedział na Twoje pytania związane ze składaniem zamówień, wysyłką, zwrotami i reklamacjami. Jeśli jednak będziesz potrzebować naszej pomocy, skontaktuj się z nami e-mailowo: sklep@pstryksmyk.pl lub telefonicznie: + 48 577 946 999. Chętnie wesprzemy Cię na każdym etapie realizacji zamówienia. Zachęcamy do obserwowania naszych profili na Facebooku i Instagramie.

0
    0
    Koszyk
    Your cart is emptyPowrót